Hej,
tak for en dejlig sommerafslutning med masser af spændende mad på bordet.
Sommerpasseplanen ligger i mit sidste opslag – og der bliver nok at lave med at vande, høste og luge.
Vi ses igen tirsdag den 28. juli kl 17–19.
God sommer
Ole

Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.